sobota, 28 stycznia 2012

` Coś na pierwszy raz . ;D

Siiema , dziś pisze pierwszy post . Założyłam blog po to , aby dodać trochę opisów gg . Miłego czytania , pzdr ;** x dd
dziś , dodam trochę różnych opisów - najwięcej o muzyce , poźniej będe dodawać kategoriami .


Miligram szczęścia , tona złudzeń . 


Przepraszam , czy mogę zgłosić nieprzygotowanie do życia ? 






muzyka wycisza wszelkie błędy. pozwala na moment zatopić się w świecie nicości. <3

Muzyka - sens mojego życia ; *



Tutaj dwunastolatki słuchają rapu dla szpanu . Rap trzeba zrozumieć , nie słuchać .

Mroczne ulice oświetla blask rapu . <3

Może i nie mam pięknych paznokci , masy ubrań  , natapirowanych włosów , i tapety na twarzy . Jestem zwykłą , naturalną nastolatką słuchającą rapu , nosząca zwykłe     T-shirty i trampki . Ale jestem sobą , i nie udaje kogoś innego . 




" W jedności siła , w jedności moc " .   / East West Rockers 

" Czy bardziej cierpi ten , kto czeka zawsze , czy ten kto nigdy nie czekał nikogo ?  " / Bas Tajpan


książke polecam na dziś : Tańcząca
Coś o balecie , marzeniach  i tańczeniu  <3
piosenka na dziś : Beat Squad - Zrób to głośniej



 Konczę pościk . Pa ; *




1 komentarz:

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.