sobota, 15 września 2012

Kolejną rzeczą na liście do zrobienia jest wstawać codziennie z uśmiechem na twarzy .



Dziś żeby trochę urozmaicić , dodaje fajny stylówy : > Oczywiście nie są moje , tylko znalezione w internecie , ale wszystkie mi się podobają . Zapraszam ; )

+ kilka dłuższych opisów 




Nie wystarczy słowo by powiedzieć jak jest teraz i nie byłbym tu sobą , mówiąc że się chce pozbierać / HuczuHucz
Uczę się sztuki życia , hip - hop to mój sensei  / Paktofonika








ja nie jestem chamska , po prostu nie lubię być sztucznie miła





Nie stać mnie . I wcale nie mówię tu o pieniądzach .




już wystarczy , przekonałeś mnie . Jesteś idiotą .




Każdy z nas ma takie marzenia , o których nie powie nikomu .







Nie potrzeba jej było dużo do szczęścia , jedynie jego miłość , którą się pewnego dnia udławiła . Z każdą chwilą wracała do przeszłości mimo to , że tak bardzo ją to bolało . Uwielbiała z nim spędzać czas , jego głupie a zarazem słodkie wybryki , uszczęśliwiały ją mimo tego , że nie akceptował jej zasad . Był dla niej całym światem , tlenem , którym na co dzień oddychała , teraz gdy już odszedł nie ma jak żyć . Zabrakło jej tlenu , świat się zawalił .




Mogłabym wyzywać Cię cały dzień , ale nie zmieni to faktu , że nadal Cię kocham .






nie będą razem , choć myślą o sobie .




Czułam go w każdym podmuchu wiatru , więc mi nie mów , że odszedł .





Goniąc fikcyjne szczęście ..








Chciałabym Ci napisać , że wyjeżdżam i już nigdy mnie nie zobaczysz , że jestem śmiertelnie chora i zostało mi kilka dni życia , że potrącił mnie samochód i trafiłam do szpitala ,albo że krztuszę się powietrzem , bo Ciebie przy mnie nie ma . Coś , cokolwiek żebyś tylko się przejął , żebyś tylko się kurwa zainteresował .





Daj się rozkminić < 3





nigdy nie wiń ludzi , że Cię rozczarowali . Wiń siebie , bo za dużo od nich wymagasz .







Przestanę o Tobie myśleć tylko wtedy , kiedy wyrwę sobie serce .




nie wmawiaj sobie , że nie dasz rady .





Chodź ze mną . Porozbijamy w chuj luster i zobaczymy , czy można mieć jeszcze większego pecha .






Wiedz , że wciąż jesteś pierwszą i ostatnią myślą mojego dnia .





Słowa z jej ust " on się zmienił na lepsze " rozpierdalają mnie od środka .


Wsłuchaj się w rytm twojego serca , które z każdym oddechem próbuje Ci coś powiedzieć .






Uśmiechnę się zachęcająco , a kiedy odpowiesz tym samym , wyciągne i pokażę środkowy palec. 





Facet powinien zarywać do jednej , a nie kurwa do dwudziestu . Amen .





Jest tak , jakby cały świat się zatrzymał . Nie pocieszy Cię przyjaciółka, smak czekolady,  nowy chłopak ani żadne z przyziemnych spraw , które sprawiają że pojawia się uśmiech . Radość może sprawić tylko ten wzrok . Tylko te oczy co sprawiają że serce zaczyna drżeć . Te usta , ciepło skóry .. Ale jego nie ma . Stan twojego ciała , serca i myśli nazywany jest po prostu tęsknotą .







W słowniku szukam słów , które mogłyby opisać Ciebie .




Ulubiona piosenka powie więcej o człowieku niż pełna aluzja .






Kłopot w tym , że jak człowiekowi bardziej zależy , wszystko odczuwa się dwa razy mocniej
.





rzadko się zwierzam i nie proszę o pomoc . Ale mam nadzieję , że zobaczysz wszystko w moich oczach .






podpisy pod zdjęciami na nk albo na fejsie z treścią "ta jakość" są żenujace . Żadna kurwa jakość . Jak masz taki ryj to jakość nic tu nie pomoże.






Było już cholernie ciemno i głośno. Zabawa zaczęła się rozkręcać, a ludzi coraz więcej przybywać. Poczuła wibrację w kieszeni, odczytałam smsa . nadawca : On . treść : jeśli nie chcesz żeby ten gościu dostał to lepiej z Nim gdzieś idź, tak żebym was nie widział . Uśmiechnęła się do ekranu , po czym zapytała kumpla : - uczciłeś dzień przytulania ? - nie . - no to na co czekasz ?





jesteś strasznie irytujący . Najpierw dajesz mi do zrozumienia , że Ci się podobam , a potem się nie odzywasz . i kiedy już pogodzę się z myślą , że zmieniłeś zdanie , Ty dzwonisz tylko po to , żeby namieszać mi w głowie .





Byłeś dla mnie trucizną .









Które zdjęcie najlepsze ? :)

35 komentarzy:

  1. o fajnie tu masz!:)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas ma takie marzenia , o których nie powie nikomu = zgadzam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te opisy :) mi się najbardziej podoba 6 zajęcie bodajże martensy <3
    zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ; D
      też sie zastanawiam czy to martensy czy glany xd

      Usuń
  4. Pierwsze i to z kołnierzykiem :D
    Zajebiste opisy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze zdjecie to te bransoletki<333

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, ale te ciasteczka, aż chce się zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy opis nie stać mnie i wcale nie mówię tu o pieniądzach :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i b.fajne cytaty;) Będę wpadać częściej, zapraszamy do nas. Obserwujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  9. <33

    u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 zdj. ;)
    Fajny bloog ;P Uwielbiam twoje opisy ! ;**

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękujee ! :D :*
      Zajrzę do Cb ; >

      Usuń
  11. Mi najbardziej podoba się zdj. nr.7 :)
    Ładne opisy.

    Dziękuję za odwiedziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z bliska też bym nie zrobiła, ale z daleka to normalnie ;)
    świetne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog:))
    moze bedziemy sie obserwowac?
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajniutkie opisy ;)
    jak dla mnie 1 i ostatnie + ciasteczkowo-potworkowa branzoletka <3
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy Blog;)
    Zapraszam do mnie http://przerabiamy-gwiazdy-zuza04.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog . ! ;D .
    Zapraszam do nas . ! . : http://ourworld-ourrules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna osoba z Ciebie <3 Dziękuję za wszystko. Świetny blog!

    imjustapsycho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.