czwartek, 5 września 2013

musisz być kimś.



Prawda jest taka, że lotniska widziały więcej szczerych pocałunków niż ołtarze kościołów ,a ściany szpitali słyszały więcej prawdziwych modlitw, niż ściany kościołów.






To że się do Ciebie nie odzywam, nie oznacza że o Tobie nie myśle.




Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać
Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach.




Jeśli wolisz ją, to mnie zostaw w spokoju, nie zaczepiaj, nie rób nadziei, po prostu idź, to mnie nie bawi.




Niby jak kocha to wróci. Osobiście myślę, że jak kocha to nie zostawi.










koniec wakacji, sporóbujmy myśleć pozytywnie.







nie dodaje nic, ale tak to jest, wakacje, teraz znowu szkoła....

mój link do instagrama ,follow me:)  http://instagram.com/susurrans










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.