sobota, 4 lutego 2012

Siema . ; D 

Dziś o nieszczęśliwej Miłości  .  </3






" Chciałeś dać mi jak najwięcej , i oddałeś swoje serce " / Amfa
" Niepotrzebne kłótnie , żałuję każdej Twojej łzy " / Bartelone



 -ręce do góry! -dobra, dobra! przyznaję się do miłości. kocham go!
- jesteś aresztowana.






- kiedy odkryłaś że się zakochałaś ? 
- Kiedy robiąc herbatę , zrobiłam dwie .




On był matematykiem , ona nieobliczalna .













Ja poczekam . Przyzwyczaiłam się do czekania .












Dobrze , że nikt nie umie czytać w moich myślach .










Nigdy nie jest za późno na przeprosiny . Czasami po prostu jest za późno na wybaczenie .














Najgorzej płacze się , gdy sie nie wie dlaczego . Ten ból jest nie do wytrzymania .










Przyznaj , po prostu nie dałeś rady . Najzwyczajniej uciekłeś .








` Przydałaby się kropla szczęścia .












Złap oddech , wstrzymaj , odetchnij . Udowodnij , że jesteś silny .








Przyzwyczaiłam się do świadomości , że nie wrócisz .












Ogólnie jestem w rozsypce , ale próbuję utrzymać normę .














Jak dla mnie , szczęście w życiu to przywilej .








Czy tęsknie ? Sorry , nie  mam za kim .








idź , walcz . Nie obracaj się , łam reguły . Nie zważaj na obietnice , nie wierz ludziom . a kiedy upadniesz , nie poddawaj się . Wstań i z dumą idź dalej .







Miałam zakręcone włosy na wszystkie możliwe strony , trampki tonęły w kałużach , w uszach miałam słuchawki i po raz pierwszy , kiedy Cię zobaczyłam , nie pomyślałam , czy ładnie wyglądam . nie obchodziło mnie to .






A teraz , z brudnymi wspomnieniami , i czystym sumieniem zamykam rozdział o Tobie . To koniec . Kochanie , do zobaczenia nigdy .





Wyrzucam Ciebie z lisy ulubionych , czekolada wraca na pierwsze miejsce 






A jeżeli chodzi o zniszczenie mnie , z satysfakcją zobaczę jak próbujesz




Już się nie boję  . Nie mam o co .










Piosenka : Vixen - Romantyczka




 pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.