piątek, 10 lutego 2012

Siiema ;DD 


następne opisy : różnee x dd




Pocałowałbym Cię w usta , aby poczuć smak życia / Pezet
Im wyżej jesteś , tym droga bardziej kręta /Miuosh






Dziękuje tym , którzy we mnie zwątpili , bo to właśnie oni dawali mi motywacje do udowodnienia jak bardzo mnie nie doceniali .






Dla prawdziwego mężczyzny łzy kobiety powinny być największą porażką .








Dzikich serc nie da się złamać .










To Ty . Straciłeś nas . 








Nie wszystkie rzeczy wracają . I to czasami największy ból








Prawda boli . Szczerość rani . Kłamstwo uzależnia .





` bądź przy mnie .






-Co to nadzieja ? -Nadzieja .. Nadzieja jest wtedy , gdy szukasz bursztynu w piaskownicy . -Ale w piaskownicy nie ma bursztynów. -No właśnie . Ale mimo wszystko wciąż uparcie szukasz , choć wiesz , że szansa aby jakikolwiek znaleźć jest minimalna . To jest nadzieja .







Albo się do mnie uśmiechnął , albo jestem brudna .






Weź słuchawki i odetchnij . Wyluzuj .



Facet się nie domyśli , nie zgadnie, ani nie wpadnie na to sam . Jemu trzeba wszystko wyłożyć , najlepiej przeliterować, zobrazować i zaśpiewać, może wtedy zrozumie . 




Poudawajmy sobie , że nam nie zależy . Będzie zabawnie .



Próbuję być silna .



Mieć te 16 lat , i mieć taką ryse na bani , to trzeba umieć .




Jakoś dziwnie pełno Ciebie w moim pokręconym życiu .






Wredna ? Po prostu szczera.


Nie mam pojęcia , co ty do mnie mówisz , ale jesteś przystojny , więc mów dalej .





Nic nie mobilizuje do  życia tak , jak muzyka < 3 

Oddycham Tobą .







Piosenka - Bas Tajpan - Trzy życzenia

2 komentarze:

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.