wtorek, 7 lutego 2012

Siiema ! ; *
Tak  właśnie się zastanawiałam jaką kategoriię  , i wybrałam : Przyjaźń i Miłość .



Może będziesz wtedy stać w kolejce po chipsy , albo słuchał rapu . A może będziesz z  Nią , poczujesz jej słodki zapach , ale i tak stwierdzisz  , że nie dorówna mojemu .  Może będziesz się swietnie bawić w wesolym miasteczku . Ale zatęsknisz . Wszystko przeleci ci przed oczami , i wtedy zatęsknisz , obiecuję .




A przyjaźń jest jak czarny kolor - pasuje do wszystkiego . 










Możesz być pewien , że gdy między nami pojawi się ściana , zburze ją .






Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to, co was łączy... 








Do doskonałości brakuje Ci tylko mnie .
















Nie potrzebuję kogoś , kto będzie mnie wychwalał , tylko kogoś , kto będzie mnie pocieszał gdy się załamie , kogoś , kto mnie podniesie , jak upadnę .














I nieważne jak długo będziesz się wypierać tego że kochałeś . Tego że tęsknisz , wspominasz , i myślisz . Jakaś cząstka Ciebie nadal będzie marzyć , i tęsknić .














Sama obecność przyjaciela , podnosi na duchu .














Mimo wszystko , nadal mi cholernie zależy , pomimo 
załamania , wylanych łez , złamanego serca . Dupek .










Oczywiście , są w moim życiu osoby , dla których jestem miła i uczuciowa .
















i mimo , że używam wulgarnych słów , jestem kurwa delikatna .














Bo przyjaźń jest jak stara , ulubiona rzecz . Mimo tego , że ma wiele wad , nie chcesz jej wyrzucić .












Może brakuje nam siebie .










Prawdziwy przyjaciel opieprzy cię jak ojciec , wkurza jak matka , irytuje jak brat . I kocha cię bardziej niż twój chłopak . < 3










Tak . To w nas uwielbiam . Rozumiemy się bez słów . 




1 komentarz:

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.