wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki .



Naszych problemów nie rozwiąże już telefon .. / Pih
Chodź ze mną , chociaż nie wiem dokąd / Eldo
Przed Tobą cały świat się otwiera . / East West Rockers



Na co czekasz ? Idź i nie wracaj .


Jak to jest ? Ciągle się gubimy , odnajdujemy , potem znowu gubimy ..



a w życiu jest jak w matematyce . Jeśli coś idzie łatwo , to jest duże prawdopodobieństwo , że robisz to źle ..




Weź serce sie ogarnij , a ty rozum , pilnuj go .



Jak chcesz sie ludźmi bawić , to sobie kurwa w simsy zagraj .



i czasami podziwiam ludzi , że ze mną wytrzymują 



Pieprzona realistka . Wbijasz mi nóż w plecy ? Ja tobie siekierę .




Ludzie XXI wieku ściągają audiobooka , oglądają House'a , udają że nienawidzą , a w nocy cierpią na miłość .



Mam bałagan w pokoju ? Gdybyś wiedział , co się dzieje w moim sercu ..



i tak jakby , przegrałam swoje życie .



` i tym razem , kobieca intuicja przegrała .










Piosenka : PcN - Dla ..






1 komentarz:

  1. Yeah, yeah !!
    Dziś dzień singla ; D Smajll ; ))

    Fakt, bardzo 'kocham' matmę ;d

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję , że podobają wam się wpisy ; )
Dziękujee za  komentarz , za każdą opinię  .♥

Mam jedną uwagę: staram się zaglądać na każdy blog, ale jeżeli wchodzisz tutaj tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga, nie czytając nawet postu- daruj sobie z komentarzem.